Descoperire unică cel mai mare cuib de ouă de dinozaur găsit în China.

O descoperire importantă pentru lumea științifică a fost făcută în China, unde o echipă de muncitori a găsit cea mai mare colecție de ouă de dinozaur fosilizate din ultimii ani. În total, au fost descoperite 19 ouă intacte, pietrificate, care au o vechime de peste 120 de milioane de ani

Descoperirea din China aduce informații noi despre dinozauri

Pentru oamenii de știință, descoperirea celor 19 ouă de dinozaur fosilizate este o veste bună. Acestea pot oferi informații noi despre viața și comportamentul dinozaurilor care au trăit cu milioane de ani în urmă.

Procesul de fosilizare a ouălor de dinozaur este unul rar și condițiile necesare pentru acest lucru trebuie să fie perfecte. Din acest motiv, descoperirea din China este considerată deosebit de importantă pentru comunitatea științifică.

Citește și

Cercetătorii care au analizat ouăle au descoperit că acestea au o lungime de aproximativ 45 de centimetri și o circumferință de 36 de centimetri. Aceste dimensiuni sunt semnificative, deoarece indică faptul că ouăle aparțineau unei specii de dinozaur care era mai mare decât majoritatea dinozaurilor care trăiau în acea perioadă.

O echipă de arheologi specialiști a fost chemată pentru a analiza ouăle de dinozaur