Andreea și Cabral Ibacka au plecat în vacanță împreună cu cei doi copii. Ce destinație au ales N-am avut bani de Poiana Brașov

Andreea și Cabral Ibacka au plecat în vacanță împreună cu cei doi copii. Ce destinație au ales: „N-am avut bani de Poiana Brașov…”

Andreea și Cabral Ibacka formează unul dintre cele mai îndrăgite cupluri din showbiz-ul românesc. Cei doi s-au cunoscut în 2007, atunci când erau colegi într-o telenovelă românească, și s-au căsătorit în anul 2011. Au împreună doi copii, pe Namiko și pe Tiago, iar prezentatorul TV mai are o fată, care locuiește în Olanda, pe nume Inoke, din mariajul cu fosta lui soție, Luana Mitran.

Cabral Ibacka și soția lui nu se feresc să își declare susținerea reciprocă. Cei doi vorbesc deschis despre povestea lor de dragoste și au făcut deseori mărturisiri despre momentele dificile pe care le-au întâmpinat de când formează un cuplu. Deși au avut parte și de provocări, au reușit să le gestioneze și să treacă cu bine peste.

Andreea și Cabral Ibacka, în vacanță împreună cu cei doi copii

Andreea și Cabral Ibacka au plecat în vacanță împreună cu cei doi copii ai lor și au ales ca destinație Dubai. Cei doi au împărtășit imagini și clipuri cu fanii care îi urmăresc pe rețelele de socializare, povestind cum decurge vacanța lor.

“Niciodată nu am știut cum să postez din vacanță. Dacă locul poate părea luxos… dă lumea cu castraveți stricați după mine… că mă laud. Dacă locul pare prea simplu… aruncă lumea cu ceapă verde expirată… că-s vai steaua mea. Așa că pun poza asta aici… și vă zic că am venit în Dubai doar pentru că n-am avut bani de Poiana Brașov”, a povestit cu umor Cabral.

Citește și  FOARTE CURAJOASĂ POSTARE. BRAVO DOAMNĂ

“Ieri am făcut 20.000 pași prin toată zona veche a orașului. Am fost în Dubai Old City, Al Seef. Și fiindcă Dubai Museum era temporar închis, am fost la Visitor Centre Al Shindagha Museum (unde am vizitat inclusiv fosta reședință a familiei regale Al Maktoum). Apoi am traversat apa cu celebra lor abra (1 dirham/ persoană) și am văzut Gold Souk (piața de aur), unde găsești inclusiv bluze și rochii făcute exclusiv din aur de 24 karate.”

“Am încheiat ziua cu o experiență inedită, cina la Centre of Cultural Understanding, unde un localnic ne-a explicat despre tradițiile, cultura, vestimentația lor în timp ce serveam din preparatele lor tradiționale așezați pe covor, pe celebrele lor pernuțe (am pus meniul tip bufet pe stories)”, a povestit Andreea Ibacka.

“Pentru noi, vacanța în Dubai e prea puțin despre shopping și plajă. Ne-am propus să vedem și revedem destule obiectivele turistice săptămâna aceasta. Și parcuri de distracții. Pe care încerc să vi le arăt și vouă aici în măsura în care reușim să filmăm alături de cei doi pinguini jucăuși @namikoibacka și @tiagoibacka (știți ce zic, părinții nu-și iau vacanță, doar schimbă orașul în care au grijă de copii).Am început vacanța la Burj Khalifa (am și urcat la etajele 124 și 125, At The Top), Dubai Mall (Aquarium, Waterfall, Fountains Music Show) și Sky Views Observatory (unde am și coborât pe celebrul lor tobogan de sticlă, din păcate doar noi, adulții, au o limită de înalțime de 120 cm și 30 kg greutate)”, a mai dezvăluit actrița.

Citește și  Magia Zilei de 11.11 Semnificații și Importanța Dorințelor

Cabral, declarații amuzante despre cei doi copii mai mici ai lui

Namiko, în vârstă de 5 ani, și Tiago, în vârstă de 2 ani, le fac destule probleme părinților lor, așa cum reiese dintr-o postare făcută de Cabral pe contul lui de Facebook. Prezentatorul a povestit prin ce trece în fiecare seară, atunci când vrea să îi culce pe cei mici.

“Bună ziua. Mă numesc Cabi și sunt tată de fete și de băiat. Rog și eu acum, public, asumat, să-mi explice și mie un părinte cum e cu copiii ăia perfecți care se culcă la 20:00 și dorm până la 07:30. Că ăștia ai mei ori au softul stricat, ori au moștenit frichineală în koor de la tac’su, ori nu știu ce au, că nu vor să doarmă, mănenemă, orice le-aș face!”, și-a început prezentatorul confesiunea pe Facebook.

Citește și  Bărbații celebri din viața Mădălinei Ghenea. Cu cine s-a iubit frumoasa româncă de-a lungul anilor

În stilul amuzant caracteristic, Cabral a mărturisit că face orice pentru ca cei mici să adoarmă, însă eforturile sale sunt inutile.

“Dacă îi pun în pat la 20:00… e ca și cum aș băga găina vie în cuptor! De nu se frichinesc, se rostogolesc, se smotocesc… tocesc cearceafurile alea de le fac chiloți! Le vorbesc frumos, le spun povești, le pun muzică… mai am să le dansez la bară și să le cânt la harpă, că tot degeaba, nu adorm! Și dacă se întâmplă să adoarmă – ca prin minune – la 21:00… m-am nenorocit! La 05:00 A.M. umblă prin casă de zici că-s în Zombie 3 – Învierea!!!”.

Cabral a cerut chiar și ajutorul fanilor, spunând că așteaptă sfaturi de la alți părinți care au copii ce adorm ușor.

“Spuneți-mi și mie, vă roagă fratele vostru din Berceni, cum e să ai un copil din ăla din film, de-l bagi în pat, îl pupi pe frunte, îi urezi ‘Noapte bună, tati te iubește!’ și el închide ochii fericit și doarme ca nebunu’ până la 07:00 dimineața! Că pe ai mei… până nu-i ameninț cu cuțitele de bucătărie, nu-i conving să stea lipiți de cearceafurile alea! Vă mulțumesc. p.s. Bine că nu se văd cearcănele la afro-români, că eram desfigurat deja!”, le-a mai spus el fanilor, în mediul online.